Cégünk igyekszik a legmagasabb igényeket kielégíteni és a leggyorsabban megrendelőit kiszolgálni. Amennyiben az igényelt termékek vannak raktárkészleten, akkor a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül igyekszünk vásárlóink rendelkezésére bocsátani.
A kiválasztott termékek szállítása az alábbi módozatokkal választható. Részletes feltételek lejjebb:
Magyarország határán belül szállítandó csomagokat a Magyar Posta MPL csomagküldő futárszolgálattal kézbesítjük a megadott szállítási címre. Budapest és vonzáskörzetében esetenként saját futárunk is szállíthat. MPL futárnál 99%-ban bankkártyával is fizethet. A szállítás díja egységesen 1.575.-Ft+ÁFA. Amennyiben nem ad meg helyes kézbesítési címet és/vagy telefonszámot és e-mailre sem reagál a szállítást megtagadjuk és rendelését visszautasítjuk. Kérjük mindig pontosan töltse ki az adatokat!
Ha nem szeretné, hogy Önnek kelljen várakoznia a futárra, hanem inkább átvenné valamely PostaPonton rendelését, akkor válassza valamely postapontot rendelésekor. Postán maradó küldemények, a MOL és Coop PostaPontra valamint MPL csomagautomatába kézbesítés egységesen 1.260.-Ft+ÁFA díjon, tehát mind a 4 féle PostaPont típusra kedvezőbben szállítunk, mint a házhoz szállítás. Hogy segítsük döntését azt is megmondjuk melyik Postapontnak milyen előnye van, de ha csak arra kíváncsi, hogy hol talál postapontot megnézheti térképen is.
PostaPonti átvételek további nagy előnye, hogy szinte mindenhol fizethet bankkártyával, de előre utalással és a csomagautomata kivételével utánvét esetén készpénzfizetéssel is kiegyenlítheti a vételárat. Az utánvételi összegek valamint a csomagok tömege és terjedelme is maximalizáltak, illetve az utánvételes fizetés 450.-Ft+áfa alkalmankénti költséggel jár!!!
Hétköznap és munkanapokon jellemzően hétfőtől-péntekig 8:30 - 17:00 óra között (ez nem nyitva tartás!!) lehetőség van előre egyeztetett időpontban átvenni a megrendelt termékeket. Amennyiben megrendelését "személyes átvétel" megjelölésével adja le, akkor (,ha már minden megrendelt termék elérhető és átvehető) telefonon és/vagy e-mail-ben jelzést küldünk, hogy rendelését átveheti, hol veheti át és hogyan egyeztethet időpontot. Személyes átvétel esetén 10.000.-Ft+áfa rendelési értékig 500.-Ft+áfa kezelési költséget, 10.000.-Ft+áfa feletti vásárlási érték esetén 0.-Ft azaz nincs további kötség.
Átvételi cím: 1151 Budapest, Csomád utca 55. Megnézem térképen >>
Időpont egyeztetés: +36 20 352 8484 vagy l o c l i n e [kukac] l o c l i n e [pont] h u e-mail címen, valamint kapcsolat menüponton keresztül az űrlapon.
Tipp a tömegközlekedést használóknak: A Nyugati pályaudvarról Veresegyház-Vác irányba induló vonat budapest bérlettel használható és jelenleg minden egész órakor indul. Ezzel oda-vissza 1 óra alatt meg lehet járni a Nyugat PU.- Rákospalota kertváros- Nyugati PU útvonalat.
FONTOS! Minden esetben egyeztessen időpontot, mert a megadott időpontok között is elképzelhető, hogy nem tartózkodunk a telephelyen. Az eredeti számlát az átvételkor kapja meg. A vásárlás ellenértékét a helyszínen készpénzben vagy előre utalással rendezheti.
Amennyiben a megvásárolni kívánt termék(ek) összege elér minimum nettó 60.000Ft-ot Önnek lehetősége van az ingyenes szállítási módot választania Magyarország területén belülre. Ezt a rendkívül kedvezményes módot csak akkor jelenítjük meg a szállítási módok között, ha az összeg eléri a limitet.
Amennyiben folyamatban lévő rendeléséhez kíván hozzárendelni további termékeket és szeretné, ha lehetőség szerint további költségek nem merülnének fel a szállítást és fizetést illetően, akkor válassza ezt a szállítási módot. Ha a korábban leadott rendelése, vagy rendelései még nem kerültek továbbításra a korábban megadott szállítási mód szerint, akkor a rendeléseket összevonva kezeljük és lehetőség szerint egyben szállítjuk. Így többletköltségektől mentesen juthat hozzá az új rendeléséhez vagy rendeléseihez. Sőt, még arra is figyelünk, hogy, ha a rendelések összege eléri a legkedvezőbb szállítási mód szerinti limitet, akkor a végösszeget aszerint kérjük megfizetni. Viszont, ha súly vagy méretkorlát szerint a csomag a korábban megadott szállítási mód szerint nem teljesíthető, akkor közösen egyeztetettek szerint a szállítás költsége és módja módosításra kerül. Természetesen felmerülhet olyan szituáció, hogy korábbi rendelése már szállítás alatt van és erről még nem kapott értesítőt semmilyen formában. Ebben az esetben már nem tudjuk összevonni a rendeléseket és sajnos nem tudjuk vállalni, hogy a később leadott rendelését vagy rendeléseit ingyenesen szállítsuk le. Ilyenkor is közösen egyeztetettek szerint módosításra kerül a szállítás módja és összege.
Amennyiben Ön a választható szállítási módoktól eltérőt kiván választani, úgy abban az esetben a költségeket utólag fogjuk közölni és fenntartjuk a jogot, hogy a szállítást megtagadjuk valamint az Önök hibájából a szállítási időkre és a kézbesítés minőségére garaciát és felelősséget nem vállalunk.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik jellemzően 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban, vagy az időszak bizonyos részében nem tartózkodik a szállítási címen, célszerű szállítási címként (amennyiben van rá lehetősége) pl. munkahelyi címet megadni, de még szerencsésebb, ha PostaPontra kéri csomagjának kézbesítését. A futárszolgálat kétszeri (egymást követő munkanapon) kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét és a visszaszállítás költségét is a megrendelőre terheljük! A Posta és MPL csomagszállítás esetén a sikertelen kézbesítésről a szállító értesítést hagy és 5 napon belül a megjelölt postán a csomagját átveheti.
FONTOS! Minden szállítási módnak lehetnek a rendelés leadása után jelentkező olyan korlátai, melyek miatt az a szállítási mód nem kivitelezhető, vagy esetleg csak a szállítás költsége fog változni. Ezért fenntartjuk a jogot, hogy a választott szállítási módot Önnel egyeztetve módosítsuk úgy, hogy az a szállító partner, a webáruház és Ön mint vásárló részére is elfogadható legyen. Ilyen eset lehet pl. de nem kizárólagosan: a túl magas utánvételi összeg, túl nagy kiterjedésű/tömegű csomag, hiányos vagy nem megfelelően megadott címadatok. Ha nem találunk mindenki számára elfogadható megoldást, akkor természetesen joga van a vásárlástól elállni.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben legkésőbb a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a szállítónak! Át nem vett, illetve tévesen vagy hibásan megadott szállítási címből eredően visszaküldött csomagok esetén a kiszállítás és visszaszállítás díját is jogosan a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag újrakalkulált többletköltségekkel növelt ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 14 napos elállási jog gyakorlása esetén is köteles az elindított, azaz kézbesítésre már átadott csomagot a szállítótól átvenni és saját költségén visszaküldeni.
Megértésüket köszönjük!
Frissítve 2024.06.25.
Üdvözlöm!
Kérem válasszon!
A locline.hu oldalon csak Loc-Line termékeket talál. Ha más szerszám is szerepel a bevásárlólistáján látogasson át az imbusz.hu oldalra és adja le egyben rendelését vagy igényét!
Köszönjük.
Mást is szeretnék. Irány az imbusz.hu!A gombra nyomva 90 napig nem jelenik meg újra az üzenet!